Με λαχανί πινελιές εμπνευσμένες από το λογότυπο της εταιρίας έγινε αισθητική αναβάθμιση των χώρων των γραφείων της εταιρίας. Την αισθητική αναβάθμιση συμπλήρωσε και ο φωτισμός. Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με την Philips αναλάβαμε τη μελέτη φωτισμού πάντα σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα ώστε να έχουμε τα σωστά επίπεδα φωτισμού μέσα στους χώρους με ομοιομορφία και χαμηλή θάμβωση. Με το μότο «Life is on» να συνοδεύει επικοινωνιακά την εταιρία Schneider Electric, δεν θα μπορoύσε παρά ο φωτισμός να είναι άρτιος και το φωτιστικό αποτέλεσμα ευχάριστο και ξεκούραστο καθώς οι χώροι γραφείων είναι χώροι που περνάμε ένα σημαντικό μέρος της ζωής μας. Ο στόχος του έργου διπλός -Υψηλή αποδοτικότητα και χαμηλότερη κατανάλωση- που επιτεύχθηκε με την εξαιρετική συνεργασία δύο μεγάλων εταιριών και την σημαντική συμβολή της ομάδας της Neapolis.